همستر کمبت

همستر کمبت چیست ؟  همستر کمبت یک ایردراپ ارزدیجیتال هست که بعد از نات کوین که توسط تلگرام عرضه شد شکل گرفته و در حال حاضر در تلگرام فعال هست و می تونید در اون شرکت کنید ، سیستمش هم اینطوری هست که با کلیک روی همتسر و ارتقا کارت ها می تونید سکه جمع کنید و در نهایت این سکه ها به صورت ایردراپ همستر بین کاربرا توزیع میشه ، در حال حاضر چیزی ارزی که قابل فروش باشه بین کاربرا توزیع نشده و خرید و فروش انجام نمی گیره پس فریب افراد سود جو رو نخورید .

جایزه هایی که توسط بازی داده میشه به صورت روزانه هست که یکی 5 میلیون جایزه کشف کارت کمبو وارتقا اون هست و یکی هم 1 میلیون جایزه زدن کد مورس هست ، جایزه یک میلیاردی هم که زیاد تو شبکه های اجتماعی پخش شده واقعیت نداره .

طبق تجربه یک سری از ایردراپ ها رو هیچ وقت نمیشه فروخت ، پروژش جمع میشه یا کلا به نتیجه نمی رسه ولی یک سری از ایردراپ ها مثل یونی سواپ پروژش فعال میشه و سود خیلی خوبی به شرکت کنندگانش میده و همچنان قیمتش میره بالا ، پس این موضوع رو در نظر بگیرید .

این ایردراپ هنوز توزیع نشده و در بازار قابل خرید و فروش نیست ، قیمت همستر کمبت هم هنوز مشخص نیست و برای اینکه قیمتش مشخص بشه باید ابتدا ایردراپ طبق فرمولی که براساس profit و تعداد سکه های شما هست توزیع بشه و با توجه به مارکت قیمتش مشخص بشه .

برای عضویت در ایردراپ همستر کمبت روی لینک ثبت نام کلیک کنید ، توجه داشته باشید که باید قند شکن روشن باشه

کانال تلگرام ما رو دنبال کنید تا جدیدترین ایردراپ های تلگرام رو دریافت کنید

برای عضویت در ایردراپ تلگرامی همستر کومبت کلیک کنید