کسب درآمد از اینترنت ، بیت کوین ، ارز دیجیتال ، معرفی ایردراپ

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران نوبیتکس همراه با آموزش عضویت

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران صرافی نوبیتکس nobitex

نوبیتکس یک بستر امن و کاملاً بومی است که در آن می‌توانید بدون نگرانی از تحریم ها به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها بپردازید. مهمترین ویژگی نوبیتکس، قابلیت سفارش گذاری با قیمت مدنظر در یک بازار رقابتی می باشد. به همین دلیل بهترین قیمت خرید و فروش رمزارزها را در نوبیتکس خواهید یافت. همچنین بازار نوبیتکس به صورت 24 ساعته فعال بوده و امکان معامله در آن همیشه وجود دارد. نوبیتکس به دلیل نقدینگی بالا ، سابقه طولانی مدت و تعداد ارز های زیاد تحت پوشش جزو بهترین صرافی های ایرانی است .

امکان خرید بیش از 50 نوع ارز دیجیتال در سایت نوبیتکس وجود دارد ، همچنین امکان نگهداری ارز های خریداری شده در کیف پول نوبیتکس وجود دارد و در صورت تمایل برای برداشت و نگهداری در کیف پول خارجی مانند تراست ولت این امکان وجود دارد .

کارمزد معاملات در نوبیتکس ۰.۳۵%  می باشد که بسیار منصفانه است .

عضویت در صرافی نوبیتکس با 30% تخفیف درکارمزد

کد معرف با 30% تخفیف در کارمزد : 729564

مراحل استفاده به صورت خلاصه: عضویت در سایت نوبیتکس -> احراز هویت برای افزایش سقف واریز وجه شامل : شماره موبایل ،مدارک شناسنامه و کارت ملی ، کارت بانکی -> واریز وجه در سایت و خرید ارز دیجیتال

ادامه مطلب...
۲۶ فروردين ۰۲ ، ۲۱:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازدید: ۶۹۲

آموزش سایت easyhits4u برای تبادل بازدید و زیرمجموعه گیری

امروز با معرفی سایت easyhits4u.com در خدمت شما هستیم ، در ابتدا سعی می کنم توضیح مختصری از نحوه کار این سایت بدم و سپس با آموزش بخش های مختلف سایت در خدمتتون هستم.

ورورد به سایت EasyHits4u

 

این سایت کاملا رایگان هست ، البته می تونید حسابتون رو شارژ کنید ، از این سایت میشه به عنوان نرم افزار زیر مجموعه گیری رایگان اسم برد ، امکانات زیادی داره که می تونید با توجه به اهدافتون و استراتژتون از اونا استفاده کنید.

کار این سایت چیه ؟ یه سایت تبادل بازدید هست ، شما تبلیغات و سایت دیگران رو میبینی و امتیاز می گیری ، حالا با امتیازاتون سایت یا تبلیغات یا لینک زیر مجموعه گیری خودتون رو می تونید در دسترس دیگران قرار بدید و بازدید و زیر مجموعه جذب کنید. بهترین سایت تبلیغ لینک زیرمجموعه گیری هست .

 این سایت برای چه کاری خوبه ؟ برای زیر مجموعه گیری می تونیم از این سایت استفاده کنیم ، برای افزایش بازدید سایتتون ، تبادل ترافیک ، افزایش پیج رنک ، کاهش رتبه الکسا ، تبادل بنر ، تبلیغات لینکی می تونید از این سایت استفاده کنید .

برای یادگیری روش های زیر مجموعه گیری می تونید مطلب 10 روش عالی برای زیرمجوعه گیری رو مطالعه کنید .

تو این آموزش نحوه کسب امتیاز و روش های استفاده از این سایت برای زیرمجموعه گیری و افزایش درآمد رو مرحله به مرحله آموزش میدم .

برای مشاهده آموزش کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۰۲ ، ۲۳:۴۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بازدید: ۵۵۵۱

100 سایت برتر کسب بیت کوین رایگان و ارزهای دیجیتال

100 سایت برتر کسب بیت کوین رایگان با گوشی و لپ تاپ

کسب درآمد از ارز های دیجیتال بدون سرمایه گذاری و واریز پول امکان پذیر است و روش های مختلفی وجود دارد ، از جمله سایت های پرداخت قطره ای ( فاست ها) که در این نوع سایت ها شما با ورود به سایت پرداخت قطره ای یا همون فاست و وارد کردن ادرس کیف پولتون مقداری بیت کوین یا رمز ارز های دیگه دریافت می کنید ، کسب درآمد از دیدن تبلیغات یا کسب درامد از سایت های کلیکی که به ازای کلیک شما روی تبلیغاتی که توی اون سایت وجود داره به شما پرداخت می کنند ، کسب درآمد از طریق استخراج بیت کوین و رمز ارز های دیگه روشی هست که در اون شما با استفاده در سیستم لب تاب یا کامپیوتر یا گوشی بیت کوین استخراج می کنید ، یا اگر سایت یا وبلاگ دارید می تونید از طریق نمایش تبلیغ در سایت و وبلاگتون بیت کوین کسب کنید .

در لیست زیر بهترین سایت های کسب درآمد از بیت کوین رایگان و رمز ارز های دیگه آماده شده ، در لیست زیر سایت هایی که اعتبار و سابقه بالایی دارند و همچنین استفاده از اونها برای کاربران راحت تر هست و منجر به درآمد بالایی میشن قرار گرفته .

با فعالیت در سایت های معرفی شده می تونید : بیت کوین رایگان ، دوج کوین رایگان ، لایت کوین رایگان ، تتر رایگان ، اتریوم رایگان ، سولانا رایگان ، ماتیک رایگان ، بیبی دوج رایگان بدست بیارید .

برای دریافت درآمدتون باید کیف پول بسازید و ادرس کیف پولتون رو به سایت هایی که درآنها فعالیت می کنید وارد کنید ، برای ساخت کیف پول می تونید نرم افزار تراست ولت trust wallet رو نصب  کنید .

و سایت فاست پی که کیف پول واسط هست و سایت payeer که کیف پول ارز روبل هست عضو بشید .

 سایت برتر کسب بیت کوین و ارز های دیجیتال بر اساس میزان راحتی و میزان درآمد :

1-  AdBTC - کسب درآمد از تبلیغات کلیکی و مشاهده ویدئو و لینک کوتاه

2-Freebitcoin - بیت کوین مجانی ساعتی و بازی دوبرابر کننده بیت کوین و لاتاری - باید با قند شکن وارد بشید - ریفرال کمیسیون 10% از فاست و 5% از بازی دوبرابر کننده

3-bitcoinker - فاست با پرداخت بالا - 4 ساتوشی به بالا هر 5 دقیقه تا 120 بار دریافت جایزه در روز - روزی 500 ساتوشی حداقل - برداشت با رسیدن به 20.000 ساتوشی و پرداخت به صورت اتوماتیک

4- Faucetpay - فاست پی هم کیف پول هست هم فاست ، هم شامل لیست کاملی از فاست ها میشه که هر 4 دقیقه 1 بار به 10 نوع رمز ارز پرداخت می کنه - 10% ریفرال کمیسیون

5- viefaucet - کسب درآمد از تبلیغات کلیکی که به کیف پول فاست پی پراخت می کنه و خیلی خوبه

6- adviewsatoshi - تبلیغات کلیکی و سرفینگ ، پرداختی سریع و بالا ، پرداخت به فاست پی -حداقل برداشت  10 ساتوشی به فاست پی - 10% کمیسیون ریفرال

7- coin payu -کسب درآمد از تبلیغات کلیکی و فاست - پرداختی بالا بابت هر تبلیغ  بدون کپچا - فاست با 10 ارز دیجیتال مختلف هر یک ساعت 1 بار - حداقل درآمد برای برداشت 3000 ساتوشی

8- earnsato - کسب درآمد از تبلیغات کلیکی -فاست هر 10 دقیقه 1 بار - برداشت بدون محدودیت مبلغ به فاست پی - کسب درآمد از زیرمجموعه تا 3 سطح

9- star-click - کسب درآمد از تبلیغات کلیکی - 0.01 دلار به ازای هر کلیک بدون کپچا - روزی 2500 تومان درآمد در 1 دقیقه - برداشت با حداقل درآمد 20 دلار به کیف پول اصلی بیت کوین - امکان ارتقا به کاربر طلایی و درآمد روزی 3 دلار از کلیک ها -کمیسیون زیر مجموعه شامل پرداخت 0.08 دلار به ازای عضویت زیرمجموعه و 5 دلار به ازای ارتقا کاربری زیرمجموعه

10- claimfreecoins - فاست پرداخت 3 ساتوشی هر یک دقیقه به صورت مستقیم به فاست پی

11- coin diversity : فاست با پرداخت 1 ساتوشی بیت کوین یا دوج کوین ، ماتیک ، سولانا ، بی ان بی ، دش کوین ،  5 بار در روز - 50% ریفرال

12- aruble -فاست پرداخت 1 ساتوشی هر 5 دقیقه به صورت مستقیم به فاست پی - 30% کمیسیون ریفرال

13- satoshi hero - فاست 10 ساتوشی به بالا ، بازی ها و روش های کسب درآمد متنوع

برای مشاهده آموزش ها و لیست کامل سایت ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۰۲ ، ۲۱:۲۵ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بازدید: ۱۴۷۲

آموزش کسب درآمد از cryptotab به بیتکوین

آموزش کسب بیت کوین رایگان از سایت cryptotab مرحله به مرحله

CryptoTab چیست و چگونه کار می‌کند  Scam or Real legit

سیستم کار این روش به صورت خلاصه اینجوریه : شما با استفاده از مرورگر خودتون می تونید کسب درآمد کنید یا برای درآمد بیشتر یه مرورگر خاص به اسم کرپتوتب دانلود می کنید ، اون مرورگر با استفاده از سیستم شما بیتکوین استخراج می کنه و ۸ برابر بیشتر بیت کوین استخراج میکنه ، تنها کاری که باید بکنید دانلود و فعالسازیشه نیاز به سرمایه گذاری هم نداره و رایگان هستش. با کامپیوتر ، گوشی های اندرویدی و گوشی های اپل ios قابل استفاده هست.

این سایت قانونی هست و اسکم نیست پرداختی داره و می تونید ازش درآمد کسب کنید.

در صورتی که می خواهید با گوشی بیت کوین استخراج کنید آموزش استخراج بیت کوین توسط گوشی موبایل با برنامه CryptoTab Browser را ببینید.

وضعیت این سایت در حال پرداخت هست .

1-دانلود نرم افزار کریپتو تب :

- از طریق لینک زیر وارد سایت cryptotab شوید و به تناسب سیستمتون یکی از نرم افزار ها رو دانلود کنید و نصب کنید ، پیشنهاد من استفاده از مرورگر خودش هست تا درآمدتون زیاد باشه ( در وسط صفحه دکمه Download Cryptotab Browser کلیک کنید ) .

کسب درآمد از استخراج بیتکوین

ورود به سایت cryptotab

به صورت خلاصه آموزش عضویت و استخراج بیت کوین در سایت کریپتو تب به صورت زیر هست :

 

۱– ثبت نام در سایت کریپتو ( لینک ثبت نام )

۲– با جیمیل خود در سایت ثبت نام و وارد میشوید

۳– دانلود مرورگر کریپتو و ورود با جیمیل برای استخراج با سرعت بیشتر

۴– شروع به استخراج بیت کوین با زدن آیکون کریپتو بالای مرورگر و تنظیم مقدار استخراج در قسمت mining

برای مشاهده کامل آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
۲۰ فروردين ۰۲ ، ۱۴:۵۰ ۱۸ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بازدید: ۵۲۶۵

معرفی سایت ADBTC و کسب بیت کوین رایگان با مشاهده تبلیغات

آموزش کسب بیت کوین رایگان از سایت Adbtc از طریق مشاهده تبلیغات

آموزش کسب درآمد از مشاهده تبلیغات کلیکی به بیت کوین

 AdBTC عضویت در سایت

آموزش کسب درآمد از مشاهده تبلیغات کلیکی به بیت کوین

در سایت ADBTC می توانید از چند روش کسب درآمد کنید : کسب درآمد از تبلیغات کلیکی ، کسب درآمد از surfing ، کسب درآمد از لینک کوتاه short link ، کسب درآمد خودکار از تبلیغ ، کسب درآمد از مشاهده ویدئو ، امکان کسب درآمد به ساتوشی و بیت کوین و کسب درآمد به روبل روسیه وجود دارد . این سایت چند سال فعال بوده و از سابقه و اعتبار خوبی برخوردار هست و با خیال راحت می تونید به کسب درآمد از اون بپردازید .

ابتدا باید در سایت عضو بشید .

Password: یک رمز عبور برای وارد شدن به سایت.

بعد از وارد کردن اطلاعات بر روی گزینه ی Register کلیک کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری و ورود به حساب خود در سایت باید حساب خود را فعال کنید. تا بتوانید شروع به کسب بیت کوین کنید.

برای این کار در سایت قسمت بالا روی گزینه confirm کلیک کنید.

یک ایمیل حاوی کد فعالسازی برای شما ارسال میگردد.

در کادر کد فعال سازی که به ایمیل شما فرستاده شده وارد کنید.

پس از فعالسازی حساب میتوانید تبلیغات موجود در سایت را مشاهده کنید.

در این سایت هر چی فعالیتتون در روز های پشت سر هم باشه درآمدتون بیشتر میشه و تبلیغ های با ارزش تری نشون میده ، مثلا روز دوم درآمد شما بیشتر و با ارزش تر از روز اول خواهد بود .

برای مشاهده آموزش تصویری و آموزش سایر بخش های سایت و روش های کسب درآمد از مشاهده تبلیغ در سایت ADBTC به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
۱۵ فروردين ۰۲ ، ۱۸:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازدید: ۱۱۹۰

بهترین سایت های کسب بیتکوین

 

لیست زیر شامل بهترین سایت های کسب درآمد از بیت کوین به روش های مختلف مانند :  کسب درآمد از سایت های قطره ای یا فاست ها ، سایت های کسب درآمد از تبلیغات کلیکی ، سایت های معتبر سرمایه گذاری بیتکوین ،سایت کسب درآمد از کپچا ، سایت های مشاهده تبلیغ و .... می باشد ، سایت های زیر همگی معتبر هستند و سابقه فعالیت چند ساله دارن پس خیالتون از بابت اعتبار اونها راحت باشه .

در جلوی هر سایت توضیحات مختصری در خصوص نکات مهم مربوط به اون وجود داره و برای اطلاعات بیشتر و آموزش های مربوطه به اون سایت روی لینک آموزش مربوط به هر سایت کلیک کنید .

لیست زیر شامل بهترین سایت های کسب درآمد بیتکوین هست از نظر : میزان راحتی در استفاده ، اعتبار و سابقه فعالیت سایت ، میزان درآمد ، پرداخت منظم  .

برای استفاده از سایت های زیر و یا کلا سایت های کسب بیتکوین باید کیف پول داشته باشید بنابر این ثبت نام در کیف پول های پیشنهادی ضروری هست.

برای مشاهده لیست بهترین سایت های کلیکی با پرداخت به بیتکوین به این مطلب مراجعه کنید .

 مشاهده لیست در ادامه مطلب .....

ادامه مطلب...
۱۳ فروردين ۰۲ ، ۰۰:۳۰ ۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بازدید: ۲۱۴۴