کسب درآمد از اینترنت ، بیت کوین ، ارز دیجیتال ، معرفی ایردراپ

۱۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

ایردراپ تلگرام تایم فارم time farm

همه چیز در باره ایردراپ تلگرام تایم فارم time farm لینک عضویت و ترفند دریافت جایزه 1 میلیونی

ایردراپ تایم فارم

تایم فارم چیست ؟ در پست قبلی ایردراپ همستر کمبت رو معرفی کردم که خیلی معروف شده ، ایردراپ تلگرام تایم فارم هم یکی از ایردراپ های معتبر تلگرام هست که پس از ورود به صفحه ایردراپ time farm ، هر 4 ساعت یکبار می تونید این ایردراپ رو برداشت کنید .

آموزش استفاده از تایم فارم و ماین Time Farm :

ابتدا از لینک زیر وارد صفحه ایردراپ تایم فارم شوید

برای ورود به ایردراپ تلگرامی تایم فارم کلیک کنید

شماره 1 : پس از ورود به ایردراپ صفحه ای مثل عکس بالا باز میشه ، در قسمت Home که با عدد 1 مشخص شده می تونید تعداد سکه ها تون رو ببینید و دقت کنید که تو همین صفحه برای این که سکه بدست بیارید باید دکمه farm رو بزنید و بعد از 4 ساعت به این صفحه برگردید و claim رو بزنید تا تایم فارمتون رو برداشت کنید .

شماره 2 ، ترفند دریافت 1 میلیون تایم فارم : در این قسمت یک سری وظایف به شما نشون داده می شه که باید روی لینک اونها کلیک کنید و لازم نیست حتما اون کار که گفته رو انجام بدید همین که روش کلیک کنید کافیه ، بعد از کلیک چند ثانیه صبر کنید تا دکمه claim ظاهر بشه و بعد جایزتون رو دریافت کنید ، با انجام این کار می تونید 1 میلیون تایم فارم بدست بیارید .

شماره 3 : لینک دعوت به این ایردراپ رو می تونید از بخش friend دریافت کنید و به دوستانتون بدید تا عضو بشن اینجطوری هم به دوستان شما 30000 تایم فارم جایزه میده هم به ازای درآمد اونها 10% به شما میده .

شماره 4 : از این بخش می تونید کیف پول ارز دیجیتالتون رو به این ایردراپ متصل کنید تا وقتی ایردراپ تایم فارم به پایان رسید درآمد شما از این ایردراپ به کیف پولتون واریز بشه ، پیشنهاد می کنم کیف پول TON Keeper رو نصب کنید از این کیف پول استفاده کنید .

بخش upgrade : بخش Upgrade تایم فارم به تازگی اضافه شده و می تونید درامدتون رو از این بخش ارتقا بدید ، که پیشنهاد می کنم حتما ارتقا هاش رو انجام بدید .

قیمت ارز تایم فارم هنوز مشخص نشده به محض توزیع این ایردراپ بین کاربران و لیست شدن اون در صرافی ها قیمت ارز تایم فارم مشخص خواهد شد و قابل فروش خواهد شد .

کانال تلگرام ما رو دنبال کنید تا جدیدترین ایردراپ های تلگرام رو دریافت کنید

برای عضویت در ایردراپ تلگرامی تایم فارم کلیک کنید

۳۰ خرداد ۰۳ ، ۱۷:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازدید: ۹۸

بهترین صرافی های ایرانی 10 صرافی برتر ارزدیجیتال

بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی امکان تبادل ارز دیجیتال با ریال را برای کاربران فراهم می‌کنند و به عنوان میانجی بین کاربران ایرانی و ارزهای دیجیتال عملیات خرید و فروش را انجام می‌دهند . انتخاب  بهترین صرافی ارز دیجیتال می تواند نقش مهمی در کسب سود شما در آینده داشته باشد .  لیست زیر شامل بهترین صرافی‌های ایرانی همراه با معرفی ویژگی‌ها و مزایا و معایب هر صرافی می باشد .در لیست زیر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی با توجه به قدمت ،  امکانات ،  سرعت استفاده ،  پشتیبانی  و تعداد ارزهای موجود در سایت برای معامله و خرید و فروش لیست شده‌اند  همچنین امکانات موجود در صرافی‌ها مانند ربات‌های معامله‌گر و فضای آزمایشی بررسی شده است .
لینک آموزش عضویت  و استفاده از خدمات برخی از این صرافی‌ها در زیر توضیحات هر صرافی قرار داده شده است .

لیست بهترین صرافی های ارزدیجیتال در ادامه مطلب

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۰۳ ، ۱۸:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازدید: ۱۶۳

ایردراپ تلگرام همستر کمبت

همستر کمبت

همستر کمبت چیست ؟  همستر کمبت یک ایردراپ ارزدیجیتال هست که بعد از نات کوین که توسط تلگرام عرضه شد شکل گرفته و در حال حاضر در تلگرام فعال هست و می تونید در اون شرکت کنید ، سیستمش هم اینطوری هست که با کلیک روی همتسر و ارتقا کارت ها می تونید سکه جمع کنید و در نهایت این سکه ها به صورت ایردراپ همستر بین کاربرا توزیع میشه ، در حال حاضر چیزی ارزی که قابل فروش باشه بین کاربرا توزیع نشده و خرید و فروش انجام نمی گیره پس فریب افراد سود جو رو نخورید .

جایزه هایی که توسط بازی داده میشه به صورت روزانه هست که یکی 5 میلیون جایزه کشف کارت کمبو وارتقا اون هست و یکی هم 1 میلیون جایزه زدن کد مورس هست ، جایزه یک میلیاردی هم که زیاد تو شبکه های اجتماعی پخش شده واقعیت نداره .

طبق تجربه یک سری از ایردراپ ها رو هیچ وقت نمیشه فروخت ، پروژش جمع میشه یا کلا به نتیجه نمی رسه ولی یک سری از ایردراپ ها مثل یونی سواپ پروژش فعال میشه و سود خیلی خوبی به شرکت کنندگانش میده و همچنان قیمتش میره بالا ، پس این موضوع رو در نظر بگیرید .

این ایردراپ هنوز توزیع نشده و در بازار قابل خرید و فروش نیست ، قیمت همستر کمبت هم هنوز مشخص نیست و برای اینکه قیمتش مشخص بشه باید ابتدا ایردراپ طبق فرمولی که براساس profit و تعداد سکه های شما هست توزیع بشه و با توجه به مارکت قیمتش مشخص بشه .

برای عضویت در ایردراپ همستر کمبت روی لینک ثبت نام کلیک کنید ، توجه داشته باشید که باید قند شکن روشن باشه

کانال تلگرام ما رو دنبال کنید تا جدیدترین ایردراپ های تلگرام رو دریافت کنید

برای عضویت در ایردراپ تلگرامی همستر کومبت کلیک کنید

۲۹ خرداد ۰۳ ، ۱۷:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازدید: ۹۰

آموزش سایت easyhits4u برای تبادل بازدید و زیرمجموعه گیری

امروز با معرفی سایت easyhits4u.com در خدمت شما هستیم ، در ابتدا سعی می کنم توضیح مختصری از نحوه کار این سایت بدم و سپس با آموزش بخش های مختلف سایت در خدمتتون هستم.

ورورد به سایت EasyHits4u

 

این سایت کاملا رایگان هست ، البته می تونید حسابتون رو شارژ کنید ، از این سایت میشه به عنوان نرم افزار زیر مجموعه گیری رایگان اسم برد ، امکانات زیادی داره که می تونید با توجه به اهدافتون و استراتژتون از اونا استفاده کنید.

کار این سایت چیه ؟ یه سایت تبادل بازدید هست ، شما تبلیغات و سایت دیگران رو میبینی و امتیاز می گیری ، حالا با امتیازاتون سایت یا تبلیغات یا لینک زیر مجموعه گیری خودتون رو می تونید در دسترس دیگران قرار بدید و بازدید و زیر مجموعه جذب کنید. بهترین سایت تبلیغ لینک زیرمجموعه گیری هست .

 این سایت برای چه کاری خوبه ؟ برای زیر مجموعه گیری می تونیم از این سایت استفاده کنیم ، برای افزایش بازدید سایتتون ، تبادل ترافیک ، افزایش پیج رنک ، کاهش رتبه الکسا ، تبادل بنر ، تبلیغات لینکی می تونید از این سایت استفاده کنید .

برای یادگیری روش های زیر مجموعه گیری می تونید مطلب 10 روش عالی برای زیرمجوعه گیری رو مطالعه کنید .

تو این آموزش نحوه کسب امتیاز و روش های استفاده از این سایت برای زیرمجموعه گیری و افزایش درآمد رو مرحله به مرحله آموزش میدم .

برای مشاهده آموزش کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۰۳ ، ۲۱:۴۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بازدید: ۵۸۳۷

کمبو کارت های امروزهمستر کمبت 24 خرذاد 1403

کمبو کارت های امروز همستر کمبت 24 خرداد جهت دریافت جایزه 5 میلیونی hamster kombat

برای دریافت جایزه 5 میلیونی روزانه همستر کامبت کارت های نمایش داده شده در عکس زیر رو یک لول ارتقا بدید ، این کارت های مربوط به تاریخ 23 خرداد میشه

توجه داشته باشید که طبق اطلاعیه همستر کمبت profit per hour مهم هست و بهتره تمرکزتون رو روی ارتقا کارت ها هم بگذارید .

بزودی امکان متصل کردن کیف پول TON به همستر کمبت ایجاد میشه و می تونید کیف پولتون رو به این بازی جهت دریافت سکه ها متصل کنید .

با عضویت از طریق لینک زیر 5000 سکه اولیه دریافت خواهید کرد

کانال تلگرام ما رو دنبال کنید تا جدیدترین ایردراپ های تلگرام کلیک کنید

برای عضویت در ایردراپ تلگرامی همستر کومبت کلیک کنید

کارت های همستر کمبت 24 خرداد

برای عضویت در ایردراپ تلگرامی همستر کومبت کلیک کنید

۲۴ خرداد ۰۳ ، ۱۶:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازدید: ۹۶

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران نوبیتکس همراه با آموزش عضویت

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران صرافی نوبیتکس nobitex

نوبیتکس یک بستر امن و کاملاً بومی است که در آن می‌توانید بدون نگرانی از تحریم ها به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها بپردازید. مهمترین ویژگی نوبیتکس، قابلیت سفارش گذاری با قیمت مدنظر در یک بازار رقابتی می باشد. به همین دلیل بهترین قیمت خرید و فروش رمزارزها را در نوبیتکس خواهید یافت. همچنین بازار نوبیتکس به صورت 24 ساعته فعال بوده و امکان معامله در آن همیشه وجود دارد. نوبیتکس به دلیل نقدینگی بالا ، سابقه طولانی مدت و تعداد ارز های زیاد تحت پوشش جزو بهترین صرافی های ایرانی است .

امکان خرید بیش از 50 نوع ارز دیجیتال در سایت نوبیتکس وجود دارد ، همچنین امکان نگهداری ارز های خریداری شده در کیف پول نوبیتکس وجود دارد و در صورت تمایل برای برداشت و نگهداری در کیف پول خارجی مانند تراست ولت این امکان وجود دارد .

کارمزد معاملات در نوبیتکس ۰.۳۵%  می باشد که بسیار منصفانه است .

عضویت در صرافی نوبیتکس با 30% تخفیف درکارمزد

کد معرف با 30% تخفیف در کارمزد : 729564

مراحل استفاده به صورت خلاصه: عضویت در سایت نوبیتکس -> احراز هویت برای افزایش سقف واریز وجه شامل : شماره موبایل ،مدارک شناسنامه و کارت ملی ، کارت بانکی -> واریز وجه در سایت و خرید ارز دیجیتال

ادامه مطلب...
۲۴ خرداد ۰۳ ، ۱۶:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازدید: ۸۹۱