پروژه متاورس متابیکس metabix.io

 

پروژه متابیکس یه پروژه در حوزه متاورس در ارز های دیجیتال هست و یک سری زمین در اون وجود داره که در حال فروش اون زمین ها هستند .

نحوه خرید زمین ها هم اینطوری هست که در سایت با لینک ریفرال یکی از سرشاخه ها که بهتون میدن باید عضو بشید ، بعد از اینکه حدود 100 میلیون تومن تتر آماده کردید اون رو به یک آدرس کیف پول میزنید و برای شما یه زمین تو این سایت می خرن و ارزش زمین شما به مرور زیاد میشه ، به این صورت که هر چی تعداد بیشتری این زمین ها رو بخرن زمین شما گرون تر میشه ، قیمت زمین ها هم تو سایت نمایش داده میشه ابتده سایت 750 دلار قیمت زمین ها رو نشون میداد ، سپس 1200 دلار  و اکنون  5500 دلار نمایش داده میشه

برای مشاهده تصاویر و خواندن مطالب بیشتر در مورد پروژه متابیکس به ادامه مطلب بروید

عکس زیر تصویر زمین های این سایت هست:

 

از زمانی که قیمت زمین ها 1200 دلار بوده تا الان که 5500 دلار شده دقیقا این عکس همین طوری بوده یعنی بروز نمیشه و الکی هست و زمینی وجود نداره در واقع .

بازی های متاورس مثل دسنترالند ، زمین های دیجیتالی میفروشن و کسایی که خریدن سود خوبی کردن ولی نکته ای که وجود داره اینه که متاورس های معتبر تیم قوی و نقشه راه قابل تحقق دارند و یک پروژه واقعی و با پشتوانه هستند ، در صورتی که متابیکس فقط یک سیستم کلاهبرداری هست .

سازندگان این پروژه همون سازندگان ارز بیکس بی کوین bixbcoin هستند که این ارز بعد از 3 سال که  کلی سرمایه گذار رو درگیر کردند و اسکم شد و از بین رفت ، ارز bixbcoin هم مثل این پروژه قیمتش رو خود سایت تعیین میکرد و جهانی نبود .

پیشنهاد می کنم مطلب بیکسبی کوین چیست رو هم مطالعه کنید .

تو سایت متابیکس اگر به عکس ها توجه کنید ارز بیکس بی کوین هم نمایش داده میشه ، که این نشون دهنده ارتباط این پروژه با ارز bixbcoin هست

 

استعلام دامنه در سایت whois از دامنه ارز bixbcoin  و پروژه متابیکس رو هم گرفتیم و در تصویر زیر مشخص هست ، با نگاه به این تصویر می تونید ببینید که مکان ثبت شده برای سرور سایت و استفاده از کلودفلیر برای هر دو سایت مشخص میشه که دقیقا از یک رویه برای ایجاد سایت ها استفاده شده :

استعلام bixbcoin :

https://who.is/whois/bixbcoin.io

استعلام متابیکس :

https://who.is/whois/metabix.io

 

 

خوب یکی بودن سازندگان مشخص شد ، پروژه قبلی که bixbcoin بود هم با شکست مواجه شده ، پس سرمایه گذاری روی پروژه جدید هم اشتباهه چون این پروژه هم شیوه جدید کلاه برداری از افراد کم اطلاع هست  .

در پروژه قبلی ارز دیجیتال رو به افراد می فروختن و در این پروژه زمین های مجازی که خودشون میگن زمین متاورس هست ، در جلساتی که به صورت حضوری با سرشاخه ها گذاشته میشه یک سری اطلاعات اولیه در خصوص ارز های دیجیتال میدهند و سپس این پروزه رو به عنوان یک پروژه متاورس قوی و در حال شروع رشد و مناسب سرمایه گذاری معرفی می کنند .

اگر اسم گولدکوئست به گوشتون خورده باشه می دونید که هیچ کالای واقعی و قابل فروشی وجود نداره و عملا از پول سرمایه گذارا سود پرداخت میشه و در نهایت شاخه های پایین پول خودشون رو از دست میدهند  ، سیستمی که بیکسبی کوین داشت و سیستمی که متابیکس داره .

این پروژه کلاه برداری هست و سرمایه گذاری در آن اشتباه است .

منبع : سایت dgEarn.ir