کی از راههای کسب درآمد در اینترنت، به دست آوردن بیت کوین رایگان با استفاده از مرورگر کریپتوتب می باشد . cryptobrowser یک سایت جهت استخراج بیتکوین می باشد، که در سراسر جهان کاربران زیادی درحال استخراج bitcoin  در این سایت هستند. شما با دانلود این نرم افزار می توانید علاوه بر داشتن یک مرورگر عالی همزمان با انجام کارهای روزانه خود در اینترنت، بیتکوین نیز استخراج کنید.

در مطلب زیر قصد داریم به صورت مرحله به مرحله عضویت و کسب درآمد از مرورگر کریپتو تب برای گوشی های اندرویدی و ios را به شما آموزش دهیم.

 

ممکنه برای شما سوال پیش بیاد که آیا با موبایل یا تبلت هم میشه بیت کوین استخراج کرد؟
بله، اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید می توانید از طریق نرم افزار کریپتوتب با گوشی هم بیتکوین استخراج کنید
•    مقدار بیت کوین استخراج شده هر 10 دقیقه یکبار آپدیت میشود.
•    هر چقدر CPU شما قویتر باشد، سرعت استخراج بیشتر و درآمد شما هم بیشتر می شود.

•   از طریق دعوت دیگران با لینک زیرمجموعه گیری مخصوص شما می تونید از زیرمجوعه هاتون کسب درآمد کنید .

در ابتدا دانلود نرم افزار کریپتوتب و عضویت در آن رو آموزش میبینیم و سپس نکات مهم و سوالاتی که ممکنه برای شما پیش بیاد در پایان مطلب بیان میشه .

عضویت در سایت کریپتو تب

ابتدا با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت cryptotab شوید و در آن عضو شوید

از طریق لینک زیر وارد سایت cryptotab شوید و به تناسب سیستمتون یکی از نرم افزار ها رو دانلود کنید و نصب کنید ، پیشنهاد من استفاده از مرورگر خودش هست تا درآمدتون زیاد باشه ( در وسط صفحه دکمه Download Cryptotab Browser کلیک کنید ) .

کسب درآمد از استخراج بیتکوین

ورود به سایت cryptotab

1-دانلود نرم افزار کریتو تب

به تناسب سیستم عامل گوشی تون یکی از نرم افزار های زیر را دانلود کنید :

برای دانلود نسخه pro حرفه ای کریپتوتب برای گوشی های اندرویدی روی بنر زیر کلیک کنید

 

برای دانلود نسخه pro حرفه ای کریپتوتب برای گوشی های IOS روی بنر زیر کلیک کنید

 

پیشنهاد می کنیم نسخه حرفه ای رو دانلود کنید ، نسخه pro نرمافزار کریپتو تب مزایایی مثل افزایش بیشتر سرعت ماینینگ ، بهینه سازی میان مصرف باطری ، ایجاد پروفایل مجزا برای کاربری های چندگانه ، برداشت نامحدود بیت کوین با رسیدن به حداقل پرداخت ، امکان اتصال تعداد نامحدود دستگا های شما دارد .

  • Cloud Boost — multiplied speed mining
  • SDP feature: server-dependent mining, no battery drain
  • Separate profiles for multiple users
  • Secure profile for public Wi-Fi
  • Unlimited funds withdrawal from 0.00001 BTC
  • Unlimited number of connected remote devices

برای مشاهده کامل آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

2-کسب درآمد از نرم افزار کریتو تب

نرم افزار رو اجرا کنید ، بعد از ورود به نرم افزار کریپتو تب می تونید استخراج بیت کوین رو شروع کنید

  در مرورگر cryptotab با استفاده از دکمه cc کنار نوار آدرس که  در عکس زیر با فلش قرمز مشخص شده وارد صفحه ماینینگ بشید وبرای درآمد بیشتر pc mining رو قدرتش رو روی max بگذارید (البته می تونید روی 50% یا هر مقدار دیگه ای هم بگذارید) . درآمد شما هر 10 دقیقه بروز میشه .

 تصویر بالا محیط نرم افزار را نشان میدهد ، که درآن میزان درآمد شما به بیت کوین نمایش داده می شود .

در وسط عکس تعداد زیر مجوعه های شما که با لینک زیرمجموعه گیری شما عضو کریپتو تب شده اند نشان داده می شود.

پایین صفحه شما می تونید سرعت استخراج بیت کوین با گوشیتون رو تنظیم کنید ، بهترین حالت روی نصف هست ، اینجوری هم استخراج انجام میشه هم می تونید کارای دیگه تون رو انجام بدید.

 قرار دادن Mining Speed یا سرعت استخراج روی MAX باعث می شود تا از تمام قدرت پردازشی گوشی اندروید شما استفاده شود و احتمالا با کندی در عملکرد تلفن همراه تان روبرو خواهید شد.

3- ورود به اکانت:

پیش از شروع کار با این برنامه ابتدا با کلیک بر روی گزینه LOGIN وارد حساب کاربری شوید ، این دکمه رو می تونید با کلیک روی دکمه سه خط بالای نرم افزار پیدا کنید ، با اکانت جیمیل خودتون وارد بشید تا اطلاعات شما ذخیره بشه . این مرحله رو حتما انجام بدید تا  در صورتی که برنامه از روی گوشی شما حذف شد ، به سوابق خود دسترسی داشته باشید و افرادی که دعوت کردید در حساب شما ذخیره شوند.

 4- زیر مجموعه گیری :
 برای افزایش درآمدتان اقدام به جذب زیرمجموعه کنید .این شرکت در 10 سطح از درآمد زیرمجموعه هایتان به شما بیتکوین می دهد.  اگر خواستید به صورت جدی بیتکوین استخراج کنید حتما زیرمجموعه جذب کنید چون از زیرمجموعه های آنها هم تا 10 سطح درآمد کسب خواهید کرد.

زیرمجموعه گیری روش بسیار خوبی برای کسب درآمد هست چون نیاز نیست شما کار کنید ، زیرمجموعه برای شما کار می کنه و درآمد کسب می کنید و این که اگر تعداد زیرمجموعه های فعال شما زیاد باشه شما درآمد خیلی خوبی می تونید از سایت کریپتو تب به دست بیارید چون تا 10 سطح ا زیرمجموعه درآمد خواهید داشت یعنی اگر زیر مجموعه شما زیرمجموعه بگیره از اونا هم درآمد خواهید داشت .

برای آشنایی با روش های زیرمجموعه گیری پیشنهاد می کنم مطلب 10 روش عالی برای زیرمجوعه گیری رو مشاهده کنید.

 

 

 

5-میزان درآمد از کریپتو تب :

اگر 60 ساعت در هفته صفحه باز باشد( روزانه 8.5 ساعت) و بیت کوین کسب کنید و در کنارش 30 ریفرال فعال (زیرمجموعه) هم داشته باشید ،
میتوانید در هفته 60 دلار و بیشتر هم کسب کنید ، یعنی چیزی حدود یک میلیون تومان در هفته.
یعنی ماهانه حدود  4,000,000 تومان!!

نکات :

  • درآمد بیت کوین استخراج شده هر 10 دقیقه یکبار آپدیت میشود.
  • برای استخراج بیت کوین باید اینترنت سیستم شما روشن باشد. البته استخراج بیت کوین مصرف اینترنت پایینی  دارد.
  • حداقل مبلغ برداشت 0.00001 بیت کوین یا 1000 ساتوشی هست . بعد از رسیدن به حد نصاب از منو بالای نرم افزار دکمه withdraw را بزنید تا درآمد شما به کیف پول اصلی بیت کوین شما منتقل شه. اگر حساب بیت کوین ندارید میتوانید در سایت معتبر blockchain بسازید.
  • هر ساتوشی به پول ما تقریبا میشه 10 تومن ، یعنی 1000 ساتوشی میشه 10,000 تومن
  • هر چند دراین روش کسب درآمد، شما اجباری به زیرمجموعه گیری و جذب نفرات ندارید، اما بهترین روش افزایش درآمد، جذب زیر مجموعه هست چون با فعالیت اونها به درآمد شما هم اضافه میشود.
  • با سیستم کامپیوتر انجام بدهید خیلی بهتره، با موبایل سرعت کمی داره اما می توانید انجام بدهید. برای مشاهده آموزش استخراج بیت کوین با کامپیوتر با کریپتو تب آموزش کسب درآمد از cryptotab به بیتکوین را ببینید .
  • در صورتی که تمایل دارید بیت کوین کسب کنید می تونید از طریق سایت های کلیکی درآمد خوبی داشته باشید ، سایت های کلیکی نحوه کارشون اینجوری هست که شما با کلیک روی تبلیغات ، یه سایت براتون باز میشه و بعد از گذشت زمانی که معمولا کم تر از 1 دقیقه هست به شما درآمد میده ، تو بعضی از این سایت ها علاوه بر روش کلیکی می تونید از روش پر کردن پرسشنامه survey درآمد خیلی خوبی کسب کنید ، در صورتی که تمایل دارید لیست بهترین سایت های کلیکی برای کسب بیت کوین را مشاهده کنید می تونید به مطلب لیست بهترین سایت های کلیکی بیت کوین مراجعه کنید.

 

آیا می دونستید ارز دیجیتال شیبا shiba  رشد 800% رو در یک هفته داشته ؟

در صورت تمایل برای خرید این ارز می تونید به آموزش خرید توکن shiba مراجعه کنید.

 

کسب درآمد از استخراج بیتکوین

ورود به سایت cryptotab